• Den största utbud av sportutrustning!
  • Mer än 100.000 olika produkter!
  • Tillförlitlig och ekonomisk!

Hur gör man en beställning?

Om du har hittat en product kan du lägga till den i din varukorg. Längst upp till höger kan du alltid se hur många varor du har i din varukorg och vad den totala summan av detta är. Om du befinner dig i varukorgen kan du klicka på ’Kassa’ för att slutföra din order.

KUNDSUPPORT

Om du behöver hjälp med din beställning, tveka inte över att kontakta vår kundsupport! Vi kan alltid hjälpa dig igenom din shopping-upplevelse på Athleteshop. På kontaktsidan hittar du våra kontaktuppgifter och öppettider.

UPPDATERING VIA MAIL

Direkt du har lagt en order hos oss kommer du få ett mailmed alla detaljer kring din order, en digital faktura och betalningsinformation. Vi håller dig konstant uppdaterad om din orderstatus. Vi kommer skicka ett mail när din betalning har lyckats och när ordern har skickats. Om en produkt plötsligt inte är tillgänglig längre kommer vi meddela dig om detta.

TA BORT ELLER ÄNDRA EN ORDER

Om du vill ändra din order eller om du vill ta bort ordern, kan du skicka oss ett mail eller kan du ringa till oss. Vänligen kolla på vår kontaktsida för information om hur du kan nå oss. När du skickar oss ett mail, var vänlig att ange ditt ordernummer i ämnesraden på ditt mail. Detta gör att vi kan behandla din order snabbare.

BUSINESS KUNDER

För företagskunder (inköpsorganisationer, företag, föreningar osv.) finns AfterPay betalning som tillval. Du kan i så fall beställa genom att skicka ett mail eller genom att kontakta Athleteshop.